lørdag 8. september 2018

En litt kjip lørdag

Dagen i dag er litt sånn kjip, jeg har sovet elendig og hadde mest lyst til å bare krølle meg sammen i sofaen og gråte og sove mer! Men heldigvis finnes det mennesker som kan gjøre en elendig dag om til en ok dag bare ved å si hei! Jeg var så heldig å møte på en av disse menneskene i dag når jeg var på butikken for å handle! For butikkens herligste og blideste ansatt var nemlig på jobb og jeg var så heldig å treffe på henne! Vi kjenner hverandre bare på butikken men vi har det likevel veldig morsomt når vi begynner å prate! Hun har litt samme bakgrunn som meg, så hun skjønner meg når jeg har dårlige dager, det er litt godt!

Så når jeg kom hjem var humøret mitt et par hakk bedre, heldigvis! Litt husarbeid fikk jeg til og med gjort, heldigvis! Det kom nemlig uventet besøk på døren! Eller, jeg var litt sånn halvveis klar over at det kanskje ville skje da. Men det var godt at det var ryddig, for ellers hadde jeg fått hørt det!:p

Nå er det pizza-baking på gang, litt sent, men det er så godt med hjemmelaget pizza at jeg bare må ha det:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar