lørdag 15. september 2018

Et gledelig gjensyn!

I dag har jeg vært på et kjøpesenter i mange timer, det var nemlig min tur til å selge lodd for en forening jeg er med i! Heldigvis hadde Tulipanen fått en god venninne av meg til å være med sånn at vi kunne sitte sammen, noe som var veldig koselig! Så mens jeg satt der og strikket så jeg en kjent skikkelse gå inn i en butikk, det var hodet som gjorde at jeg reagerte og tenkte at det måtte jo bare være henne! Dessuten syntes jeg å dra kjensel på ytterjakken hennes også! Så derfor ble jeg sittende med et øye på butikken, og det var veldig lurt! For etter en liten stund kom nemlig selveste SOLSTRÅLEN gående ut derfra! Så da måtte jeg bare sprette opp av stolen og gå bort og si hei!:D Det var innmari koselig å prate med deg igjen, Solstrålen!



Nå er det fullstendig helg for min del og det er jeg veldig glad for altså! Det betyr litt yoga, mat, strikketøy, sofa, ullteppe, TV og kanskje muligens litt lesing etterhvert!

PS. Følg meg gjerne på Instagram - charcotmarie88 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar