mandag 17. september 2018

Første dag på AFT

Ting ble litt annerledes på AFT-tiltaket mitt i dag! Planen var jo at hun rådgiveren eller hva jeg skal kalle henne og jeg skulle gjennomgå jobpics. Slik ble det ikke, for når jeg dukket opp var kontoret hennes tomt, det viste seg etter noen minutter at hun var syk. Så jeg ble fulgt opp i etasjen over og ble satt rett i arbeid. Greit nok det, men herlighet så kjedelig det var! Jeg slapp heldigvis å pakke skruer, de har fått et annet oppdrag som jeg fikk begynne på, men det var ikke så mye å bryne seg på, bortsett fra hvilken teip som holdt lappen best sammen da... 

Dette tiltaket er i en vernet bedrift og de som jobber der til daglig er veldig glade i nye mennesker! Så når jeg kom ned i kantinen var det mange som var veldig nysgjerrig på hvem jeg var, det var koselig da! Men jeg var grådig glad og hinsides klar for å dra hjem når klokken slo ett! Ryggen skrek, skulderbladet hylte og beina, ja, de ulte... Vel hjemme sank jeg rett ned på yogamatten og gjorde alt jeg kunne for å blidgjøre skulderbladet, det funket sånn delveis... En time senere måtte jeg bare krølle meg sammen i sofaen og sluknet før det hadde gått særlig mange minutter. Mobilen lå et stykke unna med påslått alarm, trodde jeg, så jeg hadde ikke planlagt å sove i mer enn tretti minutter! Men så var det det at alarmen ble aldri lagret, så jeg sov og sov og sov, og våknet først 15.56, da hadde jeg sovet i nesten en hel time... 

Egentlig skulle jeg til Sommerfuglen i kveld, men den timen endte jeg opp med å melde meg av! Det var nemlig hodestående på timeplanen så jeg fant ut at siden skulderbladet oppførte seg sånn som det gjorde var det lurest å droppe det, dessverre... Men jeg skal heldigvis på yoga på torsdag og fredag, muligens på søndag også! I tillegg skal jeg til Rosen på fredag! jeg snakket med henne på vei hjem for jeg måtte flytte timen min, heldigvis hadde hun ledig tid når jeg er ferdig på tiltaket!

I morgen skal jeg på strikkeklubben, der blir det forhåpentligvis litt rolig da det også er et annet arrangement som jeg vet at en del skal på! Heldigvis skal det være sol også! så jeg håper det blir en god dag! På onsdag har jeg store planer om å dra til Bamse og Karamell, jeg håper jeg får det til!

Men nå skal jeg lage meg litt kvelds, og så håper jeg inderlig at luren min ikke ødelegger nattesøvnen og at jeg blir trett til vanlig tid!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar