torsdag 13. september 2018

En meget lang torsdag!

Dette har vært en meget lang torsdag! Jeg våknet av at det tikket inn en melding allerede 9.40, da skjønte jeg at det måtte være Sommerfuglen, for det er nemlig bare noen få som slipper igjennom med lyd på morgenen! Og jeg hadde helt rett! Det var Sommerfuglen som dessverre skrev at yogaen  var avlyst fordi vi var for få påmeldte! Men heldigvis er hun flink til å gi beskjed i god tid sånn at ingen har dratt forgjeves til studioet, som regel da!:p

Morgendagen inneholder faktisk TO yogatimer! det blir spennende og se hvordan det går siden det er 2 1/2time mellomrom mellom timene, det betyr nemlig at jeg må dra hjem, eller, må og må, jeg må ingenting, eller, jo, jeg må jo ha middag så sånn sett er det lurest å dra hjem i mellomtiden!
Dagen har fløyet avgårde, og nå er jeg nødt til å slå av Macen istedenfor å skrive i bloggen altså! Klokken er mye og det er greit å ikke være alt for sen i seng!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar