søndag 16. september 2018

Litt forvirra

Yogs på en søndag = en litt forvirret Live! Jeg har aldri vært på yoga på en søndag før, men i dag var jeg altså påmdet! En helt fantastisk yin-time med bare herlige øvelser! Mulig jeg kjenner det litt i lårene i morgen men pyttsann, det er det verdt!

I morgen skal jeg på AFT-tiltaket igjen, der skal jeg gjennom en kartlegging ved bruk av Jobpics, et karriereveiledningsverktøy. Akkurat nå angrer jeg litt på at jeg kastet resultate av Wie som jeg var igjennom i fjor, akkurat det samme som Jobpics, bare tekstbasert. For det hadde nemlig vært interessant å sammenlignet resultatene! Tviler på at vi kommer til å finne ut av noe, jeg kjenner at jeg er ganske motløs når det gjelder dette her altså! Men jeg tror det også er på grunn av ståa i beina for tiden! For den er nemlig ikke særlig OK...

Men nå er klokken så mye at jeg må starte veien mot sengen, jeg må nemlig pakke vesken på veien! For altså, jeg må ha strikketøy med, spesielt siden jeg skal være der når det er lunsj!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar