onsdag 26. september 2018

En våt onsdag

Egentlig hadde jeg tenkt å skrive her litt tidligere i dag, men dagen ble ikke helt som planlagt så derfor ble det ikke helt sånn likevel! Klokken er faktisk alt for mye til at det er greit at jeg sitter med Macen i fanget, men den var på og da måtte jeg jo slå den av og dermed benytte sjansen til å skrive et lite innlegg, hihi!:p

Dagen i dag har gått til blant annet å være hos Humlen! Det var en veldig god time og vi fikk som vanlig pratet mye! Det gikk en god del i å prate om AFT-tiltaket jeg er i, jeg tror hun er like oppgitt som meg når det gjelder arbeidsoppgaven jeg er blitt satt til der! Men vi får se hva som skjer de neste gangene jeg skal dit, og så får vi bare ta det derfra!

Men nå må jeg virkelig finne veien mot sengen! I morgen skal jeg nemlig på yoga hos Sommerfuglen, og da er det greit å sove litt først!:p


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar