torsdag 20. september 2018

En slitsom torsdag

Dagen i dag har vært slitsom, men den har også, heldigvis, inneholdt noen gode timer, nemlig tiden jeg var hos Sommerfuglen! Der var også blant annet Rosen, det var veldig koselig å se henne igjen! Jeg kommer til å se henne igjen allerede i morgen, da skal jeg nemlig på jobben hennes, noe jeg gleder meg veldig til!

Utenom yogaen har det ikke skjedd så veldig mye, beina er grådig vonde, så for det meste har jeg bare måtte koble de ut og da er det enklest å holde sofaen! I morgen er det heldigvis helg, men først må jeg på AFT-tiltaket... Jeg kjenner at selv etter bare en gang der så har jeg fryktelig blandede følelser når det gjelder dette! Men jeg må bare se hva som skjer i morgen og ta det deretter! Heldigvis skal jeg til Humlen til uken igjen!

Nå skal jeg lage litt kvelds, glo litt på TV og deretter legge meg. I natt var jeg ikke i seng før klokken ett, så derfor har jeg store planer om å prøve og legge meg litt tidligere enn det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar