fredag 7. september 2018

Godt med helg!

Fredag og helg igjen, det er jeg glad for! Men samtidig så gruer jeg meg litt til neste uke, den blir nemlig laaaang! Uken starter med et møte på AFT-tiltaket, det fikk jeg brev om i dag, man får liksom ikke tid på seg når det gjelder tiltak gjennom NAV, for kort varsel var det forrige gang også! Jeg er spent på om dette opplegget er bedre enn det jeg var på i fjor, for det var rett og slett elendig, mildt sagt!

Men først er det helg, og takk og lov for det! Hva jeg skal finne på aner jeg ikke, energien er fremdeles ikke på plass, så det er ikke så mye jeg orker å finne på. I tillegg så er det de derre smertene som tydeligvis ikke vil slippe... De tar en STOOOOR del av den svært lite energien jeg får utdelt, så det er liksom ikke så mye til overs... Listen er lang over ting jeg bør få gjort, dessverre, at jeg var syk forrige uke hjalp ikke akkurat på... Noen ganger skulle jeg ønske at jeg hadde hatt hjemmehjelp som kunne tatt husvasken for meg, da hadde jeg sluppet og bruke det lille jeg har av energi på det!

Nå bør jeg gå og legge meg, problemet er bare at jeg lider av lakenskrekk...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar