tirsdag 4. september 2018

Megalei!

Jeg er megalei og gørrsliten! I morgen er det fem uker siden beina ble verre og fremdeles har de ikke gått tilbake til det jeg vil kalle normalt smertenivå... normalt, eller, iallfall frem til for fem uker siden, så lå smertene på 5-6, nå er det mer 7-8... Det er egentlig normalt nivå det også, men før pleide de ikke å være på det nivået over så lang tid, i hvert fall ikke fem UKER! I tillegg var ikke sykdommen forrige uke særlig hjelpsom....

Heldigvis skal jeg møte Humlen i morgen! Vi skal ut på tur i finaveret! Det tikket nemlig inn en melding fra henne for noen timer siden hvor hun spurte om jeg ville ha utetime, da jublet jeg! Jeg fikk også velge hvor vi skulle gå, hun kom med to alternativ men jeg kunne også komme med forslag om jeg hadde noen steder jeg ville til. Det var fryktelig vanskelig å velge altså, men jeg endte opp med et av alternativene hun kom med for der har jeg ikke vært så mye. Nå må jeg nok revurdere klesvalget mitt for morgendagen, planen er i utgangspunktet å gå i en veldig kul buksedrakt men siden vi skal være ute er det muligens lurere å gå i vanlige turklær! Hmm, får bruke natten til å tenke! Det går jo an å bare ha litt ull innerst!

Nå er det strikking, kvelds og TV som står på tapetet, jeg skal gjøre alt jeg kan for å legge meg pittelitt tidligere enn hva som har vært vanlig de siste dagene! Om jeg klarer det er en annen sak da!:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar