fredag 28. september 2018

Endelig gikk turen til fjells!

Minst en gang i måneden er målet mitt å komme meg til toppen av det lille fjellet mitt! Hittil i september har det ikke gått, både pga formen min men  også pga regnet og alt vannet det medfører seg! Men i dag så klarte jeg det endelig! det var nemlig lange perioder med sol og det kunne jeg jo bare ikke la gå fra meg! Og helledussen så deilig det var å endelig komme seg til toppen igjen! Det var som om naturen bare omfavnet meg! Det var en ganske våt skog jeg vandret i, men jeg trodde faktisk at det skulle være enda våtere, det har jo regnet så hinsides mye i det siste!

Så ettermiddagen var ganske perfekt, i motsetning til formiddagen hvor jeg var på AFT-tiltaket... Det var gørrkjedelig og det tok ikke lang tid før kroppen begynte å protestere høylydt, altså, hadde den kunnet si noe så er jeg ganske sikker på at den hadde ult! Jeg har absolutt ingen nytte av å være der! de eneste som har nytte av det er selve bedriften som midlertidig har en ansatt som jobber sikkert like raskt som 4-5 av de vanlige ansatte gjør til sammen!

Nå er det endelig helg, men jeg gleder meg mest til søndag ettermiddag da dette sannsynligvis blir en veldig lang helg! Men nå er klokken så mye at jeg må begynne og pakke, skal gørrtidlig opp i morgen og må derfor gjøre det meste av forberedelser nå!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar