lørdag 14. juli 2018

Bok-shopping

Yogaen i går var virkelig en lykkepakke! I dag våknet jeg nemlig og følte meg litt mer våken enn hva jeg har gjort de drøye to siste ukene! Det var ikke sånn veldig mye mer energi som var blitt lagt til i skålen min, men det var helt greit likevel!

Min skjønne nabo-familie fra tidligere spanderte jo middag på meg på torsdag, i tillegg gav de meg et gavekort på en bokhandel. Så derfor fant jeg ut at jeg ville se om jeg fant noen bøker i dag, i tillegg hadde jeg fått to boktips fra Humlen som jeg ville sjekke ut! Det viste seg at det ene har forsvunnet fullstendig fra minnet mitt, jeg husker bare at det var en triologi, men ingenting mer enn det... Det andre tipset var litt lettere og huske, og det viste seg at jeg hadde flaks! Norli hadde de to første bøkene inne, og attpåtil fikk jeg 15% rabatt fordi bøkene var litt frynsete, da går det helt fint å kjøpe dem! De skal spares til jeg skal på rehab om noen uker!

Nå sitter jeg i sofaen, slapper av og glor på TV, det har jeg tenkt å gjøre en liten stund til!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar