onsdag 18. juli 2018

Det er så jævla kjipt!

CMT er så jævla kjipt å ha noen ganger! Natten i natt var rett og slett et helvete! dagen har vært hakket bedre men fremdeles ekstremt vond! unnskyld språket men jeg har rett og slett ingen andre måter å beskrive det på! Egentlig har flere dager på rad vært verre enn vanlig, det liker verken jeg eller beina særlig godt!

Dette er jo en degenererende sykdom med langsom progresjon, derfor syns jeg det er skremmende på en måte når smertene blir unormale! For hva betyr det? er det noe uten i fra som påvirker smertene eller er det sykdommen i seg selv som herjer ekstra mye? Jeg aner ikke...

Foreløpig har jeg vært heldig, det er ikke så veldig mye som har skjedd i beina! Eller, jeg kan ikke gå på hælene lengre og følsomheten har kanskje blitt litt mindre, men uten om det har jeg ikke merket så mye. Og hælene kan jeg forresten gå et par skritt på, jeg ble nemlig så irritert på nissen på sykehuset at jeg klarte å gå ti skritt av ren trass! Og mulig jeg klarer det fremdeles, er lenge siden jeg har testet så jeg tror jeg må gjøre det neste gang jeg reiser meg opp!

Nå bør jeg strengt tatt legge meg, men jeg kjenner at det sitter fryktelig langt inne med tanke på natten som var... Heldigvis er det ferie, meeeen så må jeg ikke glemme yogatimen i morgen formiddag da, den kom jeg plutselig på! hehe:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar