mandag 9. juli 2018

Telefonene ringer!

Telefonene ringer i ett eneste skjør! Det er kroppen som er i den andre enden og ber meg om å lytte til den fordi den er så hinsides sliten etter en ekstrem lang, varm og utmattende uke! (At uken også var koselig klarer ikke kroppen å tenke på fordi den har nok med seg selv akkurat nå)

Og ja, i dag har jeg faktisk klart å gjøre som den vil! Selv om det var fryktelig når klokken var seks og yogatimer begynte, en time jeg egentlig hadde fryktelig lyst til å gå på fordi jeg ikke har vært på yoga på nesten halvannen uke! Men på fredag skal jeg heldigvis på yoga igjen! regner iallfall med at både kroppen og beina er med på det da! spesielt siden hun som skal ha yogatimen har det med å prate litt ekstra spesielt til beina mine! hihi:p

Nå skal jeg spise litt kvelds og så skal jeg etterhvert legge meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar