tirsdag 24. juli 2018

En våt tirsdasg

Herlighet som det har regnet i dag! Jeg har jo en poncho som er veldig grei å bruke når jeg kjører skuteren min. Men det er et stort problem - den er langt ifra regnTETT! det er visst, i følge ergoterapeuten min, det beste man kan få, og jada, hun er klar over at den ikke er særlig tett, men hun  har ikke noe annet å tilby meg... Så når jeg kom hjem måtte jeg bare vrenge av meg ponchoen og henge den i dusjen, den var gjennomvåt og jeg kunne fint ha vridd den opp mye... Tror jeg skal vaske og spray-impregnere den når jeg kommer hjem fra rehaben! vet ikke om det hjelper men jeg kan jo forsøke!

Selv om det høljet ned ute var yogatimen fantastisk! Jeg var støl til tusen i magen og når vi gjorde "katt og ku" kjentes det nesten ut som om magen skulle revne! men det er bare stølhet og det går jo over heldigvis!

I morgen skal jeg på hengekøye-jakt! jeg har nemlig funnet en butikk som visstnok skal ha fått de inn igjen!:D Men nå er det krim og kvelds!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar