søndag 8. juli 2018

Utmattelsen kom og banket på...

Jeg visste at dette mest sannsynlig kom til å skje når jeg kom hjem, jeg visste at sjansen for en ny periode med utmattelse ville være ekstrem stor! Så når jeg våknet litt over ti etter en god natt med mye søvn ikke følte meg uthvilt skjønte jeg at det sannsynligvis var kommet allerede. Alt ble bekreftet når jeg ikke ble mer våken verken av frokost eller når formiddagen bikket ettermiddag uten at jeg hadde gjort så veldig mye... Så nå er jeg grådig glad for at jeg tømte kofferten og gjorde alt det andre jeg gjorde i går kveld når jeg kom hjem!

Dagen i dag har, som du kanskje allerede har skjønt, vært fryktelig rolig! Det har gått i å glo på TV og spise, kroppen og beina har nemlig protestert for hver minste bevegelse som er blitt foretatt...

Uken som kommer blir aktiv, forhåpentligvis ikke for aktiv da. Det er strikkeklubb på tirsdag, time hos Humlen på onsdag, på torsdag skal min gamle nabo spandere middag på meg (30års gave) og så avslutter jeg uken med fredagsyoga!

Nå derimot skal jeg spise litt kvelds og så snart krype under dynen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar