søndag 22. juli 2018

Det er vanskelig å pakke!

Herlighet så vanskelig det er å pakke for 14dagers tur! jeg blir sprø og river meg snart i håret! Hadde jeg ikke vært hårsår hadde jeg nok allerede gjort det!

Kofferten er nesten ferdigpakket men det har vært en fryktelig vanskelig oppgave altså! I går kveld tømte jeg klesskapet ut i sengen og begynte, det var kaos inni der så derfor var det enklest å rydde samtidig. Men å bestemme seg for hvilke yogatigths, t-skjorter, gensere, bukser og kjoler man skal ha med seg på tur, det er ikke lett altså! Har ikke såå mye å velge i, men det er tydeligvis nok til å lage hodebry for meg! Sannsynligvis har jeg med meg alt for mye! Og siden jeg ikke klarte å bestemme meg for hvilke kjoler jeg vil ha med endte jeg opp med å putte fire stykker ned i kofferten, og bare sånn i tilfelle jeg har lyst til å gå i et langt skjørt jeg nesten aldri bruker puttet jeg det oppi også... Jeg regner nemlig med at solen skal skinne fra skyfri himmel i fjorten dagen, og det til tross for at storm faktisk melder regn hele mandag om en uke... Og jada, regntøyet skal også med!:p

Nå skal jeg spise kvelds og så skal jeg se på Beck som begynner om 17minutter!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar