mandag 23. juli 2018

Endelig er mandagen her!

Helgen er endelig over! den har vært litt lang og litt slitsom syns jeg! Men i dag føk jeg avgårde til byen, planen var å jakte på hengekøye og finne en veske som jeg har hatt lyst på i lang tid! Vesken ble kjøpt men hengekøyer var det rett og slett klin umulig å finne! Alle er tomme da fabrikanten har gått tom! Men sporten på Xbition får forhåpentligvis inn neste uke, de skulle få nå i slutten av denne uken her men det er forsinket. Så da får jeg satse på å finne en sportsbutikk som har det når jeg er på rehabilitering!

I kveld var jeg på yoga, Sommerfuglen hadde store planer for oss og jeg ble utslitt, men på en god måte altså! Det var planker, trebeinte hunder, twister og mye mer! Planken, husker ikke yoganavnet akkurat nå, gjorde vi også på siden, det var tungt det! Men jeg klarte det, noe som var grådig gøyt! Frykter skikkelig gangsperr, spesielt i magen, men pyttsann, det går over:p Skal på ny yogatime allerede om ca. 14timer:p

Nå skal jeg spise kvelds og så legge meg, forhåpentligvis før klokken blir alt for mye!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar