torsdag 26. juli 2018

Litt trist!

Jeg er litt trist akkurat nå, litt lei meg og litt irritert på kroppen min som egentlig ikke kan noe som helst for dette! Men samtidig var nok dette det aller lureste jeg kunne ende opp med! jeg har mer enn nok som bør og skal og må gjøres før jeg drar, så det hadde bare vært fullstendig kaotisk om jeg skulle ha dratt på en mini-tur allerede i dag!

Når jeg våknet var humøret mitt på bånn, men takket være Sommerfuglen snudde det! Vi snakket nemlig om "burder" og at vi ikke alltid trenger å gjøre disse "burdene". Hun var også helt enig med meg i mine tanker om det jeg egentlig plutselig skulle være med på i dag, og det var godt! det hjalp litt på samvittigheten min, eller burde-samvittigheten min bør jeg vel heller kalle det! I tillegg dukket Rosen endelig opp igjen! hun har vært på ferie så det er noen uker siden hun var på yoga! Det var veldig koselig å se henne igjen! Så når jeg dro fra yogaen hadde jeg det mye lettere og bedre! Istedenfor å dra hjem, så dro jeg til kjøpesenteret, skulle ikke ha noe som helst men jeg ville ikke hjem med en gang. Det eneste jeg kjøpte var en is, men det er lov når det er sol og sommer!:p

Ettermiddagen og kvelden har vært veldig rolig! jeg pratet lenge med huseier-katten i sted! Han er nemlig innmari prate- og kosesyk for tiden da hele familien hans har dratt på ferie! Katte-besteforeldre kommer innom og ser til han altså! Vanligvis er han ikke så glad i meg, men i sted ble han fornærmet og syns tydeligvis at han burde få være med meg inn!<3 Hadde det ikke vært for allergien min hadde jeg nok spurt om jeg kunne fått passe han!

Nå spiser jeg sjokolade, det er nemlig verdens beste medisin! og jada, det er lov å spise når som helst!:p Morgendagens plan aner jeg ikke hva kommer til å være, det er nemlig meldt ganske varmt! I utgangspunktet skal jeg på yoga men Sommerfuglen sa at det er veldig stor fare for avlysning siden det bare er to stykker som er påmeldt. Vurderer sterkt å ta en tur til Humleplassen og bade, men da er det lurt å gå litt senere på dagen siden det er litt mer skygge

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar