torsdag 5. juli 2018

På bølgen den blå!

I dag har vi vært ute på langtur som innebar bølger og vannsprut, mitt håp var å finne en suvenir, noe gøyt som jeg kunne ha som minne fra turen. Resultatet ble bra selv om jeg egentlig ville kjøpe mer, problemet var bare at det var så vanskelig å bestemme seg! Nå har folk lagt seg, jeg er egentlig ikke så trøtt, men siden ingen andre ville sitte lengre oppe ble det bare sånn for meg også. 

I morgen står det pakking på timeplanen, det er nemlig siste dag vi er her! Jeg ender nok også opp på stranden, må jo bade et par ganger til! Har også store planer om å stikke av litt, andre i reisefølget får alenetid så da kan jeg også ta meg en tur! At det kanskje skaper litt krøll for de som er igjen blåser jeg langt i rett og slett! 

Men nå kommer myggen surrende, så da får jeg gi meg med å skrive siden lyset fra mobilen tydeligvis tiltrekker seg de som har kommet seg inn!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar