onsdag 11. juli 2018

Nytt lokale og mye mellom himmel og jord!

I dag har jeg endelig vært hos Humlen igjen!:D Det som var spesielt med dagens time var at jeg endelig fikk se det nye lokalet hennes som vi har pratet om i et par måneder! Hun flyttet nemlig rett etter at jeg var hos henne for to uker siden. Hun hadde fått det veldig koselig! Det er mye fredeligere naboer (måker og svaner) der, og så er det air condition så vi slipper å smelte vekk når det er varme dager utenfor! I tillegg hadde hun med seg en firbeint venn på jobb i dag, en venn som kom og slikket meg på albuen, jeg er ganske sikker på at hun gjorde det for å lindre et myggestikk jeg har der! hihi!:p

Jeg fikk jo Humlens nye adresse for to uker siden, den var det noe veldig kjent med og jeg mente at det var adressen som stod på henvisningen Solstrålen sendte for tre år siden! Og vet du hva? det stemte faktisk! jeg måtte nemlig dobbeltsjekke når jeg kom hjem. Verken Humlen eller jeg skjønner helt det, for det var jo ikke en gang snakk om at hun skulle flytte den gangen! Solstrålen var altså tre år for tidlig ute med akkurat den adressen! Så vi var ganske enige om at det er mer mellom himmel og jord enn det vi er klar over!

Vi pratet om veldig mye, det gikk mye i ferien jeg nettopp har vært på, at jeg må ta det med ro fremover, ikke tenke for mye (lettere sagt enn gjort da:p), puste, gode ting jeg kan gjøre uten å bruke for mye energi - med andre ord +aktiviteter, gjøre yoga, yogamatter (jeg vil nemlig ha med en matte til rehaben men verken vil eller orker å dra på en matte som veier 4,2kilo!) og mye mer!

På fredag tar Humlen ferie, og siden jeg drar når hun er tilbake på jobb betyr det at det er fire uker til jeg har time hos henne igjen! Men vi har avtalt at jeg kan sende henne en melding om jeg har behov for å prate, det trenger ikke å være noe spesielt, heldigvis!

Så nå har jeg både kjøpt meg en reisematte og sjekket ut romleie gjennom airbnb! Problemet med akkurat det siste er at HELFO dekkes ikke private overnattinger, ergo er det like greit å ta inn på hotell sånn at jeg får penger tilbake. Jeg ringte det ene hotellet for å høre hvor mye rabatt jeg ville få, det var ikke særlig mye og prisene var billigere på nettet. Men jeg orker ikke å risikere at jeg må krangle med pasientreiser, de er glade i krangling nemlig, så da bestilte jeg direkte til hotellet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar