tirsdag 3. juli 2018

Stranden på en tirsdag

Full av stikk, både kløende myggestikk og ikke-kløende merkelige småstikk, ligger jeg i en solstol og kunne ønske det var 5grader mindre enn hva det er! På stranden har jeg vært i minst tre timer, badet har jeg også gjort🏊‍♀️ Resten av reisefølget mitt har gått hjem for å spise lunsj, jeg gikk til kafeen og kjøpte is istedenfor😂 altså, er det ferie så er det ferie!🍨

Det er deilig, så deilig at jeg til og med sovner der jeg ligger under parasollen. Men herlighet så sliten man blir av å være i varmen!😅 I går kveld la jeg meg faktisk 22.16, dessverre er jeg på tur med flere morgenfugler og da er det ikke særlig enkelt å sove særlig lenge...

Nå skal jeg finne boken og lese litt, eller kanskje jeg skal sove lott mer🙊

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar