lørdag 28. juli 2018

Siste innspurt!

Ja, nå er jeg ganske, men ikke helt, klar for å dra! Det gjenstår fremdeles litt som må pakkes, men det er heldigvis bare toalettsaker, Mac, iPad, kamera og mat til reisen, og ja, håndarbeid selvfølgelig! Planen er at det skal gå i votter og kluter, så får vi se hvor mye ferdig arbeid jeg kommer hjem igjen med, hehehe!

Dagen i dag har vært nesten like varm som i går! Jeg har hatt veldig lyst til å være ute men det har jeg ikke orket... En liten tur ut ble det likevel da det skyet kraftig over. Så da tok jeg skuteren med meg og dro på en liten rundtur, noe som var innmari deilig! Jeg var på vei til å ta en enda lengre tur, men da kom det et par regndråper og jeg kjørte til butikken istedenfor. Det var nemlig veldig lurt, for når jeg kom ut derfra var det strålende sol igjen, jeg hadde ikke en dråpe solkrem på meg og måtte derfor fint bare kjøre rett hjem igjen!

Men nå skal jeg skrive ut en oppskrift, pakke Macen, kamera, snacks og håndarbeid!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar