onsdag 25. juli 2018

Endelig i boks!

Hengekøyen er endelig i boks!:D
Lagerstatusen til XXL stemte faktisk! fikk ikke fargen jeg aller helst ville ha men jeg er likevel strålende fornøyd med den! Nå gjenstår det bare å få tak i myggnetting og tarp, tarpen hadde de men den var innmari dyr! så jeg finner heller den og et myggnett i en butikk jeg kan få rabatt siden jeg er BOB-medlem!

Morgendagens plan er litt forandret, yogaen står, det er nemlig mye som skal til før jeg dropper den altså! Etter yogaen blir det action, sikkert ikke det lureste med tanke på at aktivitetsnivået det muligens vil innebære, men det får heller være. Det som skjer er noe som skjer ytterst, ytterst sjeldent og da har jeg ikke så lyst til å gå glipp av det, spesielt siden det er regnet som veldig koselig, rett og slett!

Så egentlig bør jeg legge meg nå, men det har jeg ikke så veldig lyst til, hihi:p Pakke litt også hadde vært en god ide, det rekker jeg derimot å gjøre etter yogaen i morgen. Så kanskje jeg heller bare skal spise litt for sen kvelds, ta en allergipille og krype under dynen, det er jo egentlig det lureste!😝

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar