fredag 13. juli 2018

Ukens beste yogatime!

Nå tror og håper jeg virkelig at bunnen av utmattelsen for denne gangen er nådd! Dagen i dag, utenom timen på yogamatten hos Sommerfuglens supervikar, har gått til å sitte i sofaen og holde seg våken! Jeg prøvde å gjøre ting for å våkne mer, men resultatet var bare motsatt og jeg måtte bare snu og tusle tilbake til sofaen. Heldigvis har jeg klart å holde meg våken da! jeg vurderte å bare la søvnen ta meg, men fant ut at resultatet i lengden av det sannsynligvis ikke ville bli så bra!

Heldigvis hadde jeg satt meg opp på fredagsyoga med Sommerfuglens supervikar! hun hadde planlagt en lykkepakke til oss som dukket opp! Og det var virkelig en lykkepakke! for en eller annen gang i løpet av timen jeg befant meg på matten var det noe som snudde! jeg kan ikke helt si hva eller akkurat når det skjedde, bare at det skjedde! I tillegg fikk vi ligge i viparita karani, det er nok både supervikarens og mins favorittstilling, iallfall en av dem! Og når jeg skulle kjøre hjem var det liksom som om jeg var litt lettere, det var noe som hadde falt av skuldrene mine, og det var så deilig å kjenne! Så nå håper jeg virkelig at det er utmattelsen som er på retur! Men for sikkerhets skyld blir det en rolig helg og nesten garantert en rolig uke også!

Nå skal jeg spise litt mat og kanskje gå løs på litt av snopet fra taxfree` en, det er jo helg!:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar