tirsdag 1. desember 2015

Det er jo 1.desember jo

Ja, i dag har vi bikket over til både desember og den første vintermåneden. Ute er det kaldt, i dag har det faktisk vært en relativt fin dag, masse sol men også en del sludd, haggel og regn, med andre ord en helt vanlig dag på Vestlandet:p

I dag har jeg vært mye ute, natten var helt forferdelig, både pga lyn og torden men også pga at kroppen reagerte på for lite medisin, i dens øyne. Jeg droppet jo ettermiddagsdosen i går og det gikk faktisk veldig fint, inntil jeg gikk og la meg... I tillegg var jeg en tur i det området i går, jeg satt i en bil og hadde ikke så mye og si egentlig. Der og da var det ingen problem men når jeg hadde lagt meg kom alt veltende, så det + smerter i beina gjorde at det ble litt for mye... Men jeg sovnet til slutt da, etter mye tårer, angst og panikk. Hvor mye klokken egentlig var er ikke godt å si, jeg lå nemlig godt under dynen uten å stå opp en eneste gang. Burde sikkert ha gjort det men jeg orket ikke og kroppen skrek etter søvn, så det enkleste var å bli liggende...

På lørdag kjøpte jeg jo noen skoletter, de var helt syntetiske og da puster de jo ikke, noe som igjen vil si at du blir fort kald på beina. Det tenkte jeg ikke over der og da for jeg var så fornøyd fordi jeg hadde funnet noen sko som passet:p Men etter å ha tenkt i et par dager så fant jeg ut at jeg ikke ville ha de. Derfor byttet jeg de inn i noen andre og enda kulere skoletter i dag, i skinn og med ull som fór, selvfølgelig:p

Julepynten er hentet opp fra boden, julestjernen er på plass i vinduet og en nisselykt har fått komme opp. Resten blir nok tatt litt etter litt. Ut av høytalerne runger julemusikken, leiligheten begynner å bli ryddig, har fortsatt litt igjen men det tar jeg litt etter litt det også:p

I tillegg fikk jeg en veldig gledelig nyhet, dette er vel mest for dem som er klar over problemet, så hvis du, Solstrålen, tilfeldigvis er innom og leser dette før mandag; familiestriden er ute av verdenen!:D ps. håper du koser deg med kalendergaven din:D

Nå skal jeg ta av meg de nye skoene, har gått med de i et par timer for å sjekke at det ikke klemmes og gnages. Så skal jeg lage middag, pakke meg inn i det lekre og nye ullteppet og så skal jeg strikke videre på skjørtet mitt. 

Ha en god ettermiddag og kveld alle sammen!<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar