fredag 18. desember 2015

Tøffe dager i vente

I dag hadde jeg siste time hos Solstrålen før juleferien hennes og det var veldig godt! Jeg er veldig glad for at hun gav meg den timen når jeg var hos henne på mandag! Fikk et lite ekstra puff sånn at jeg forhåpentligvis vil klare å stå noenlunde oppreist gjennom den kommende uken. Heldigvis er det ikke mer enn litt over èn uke til neste time hos henne!:)

Denne uken har vært veldig, veldig tung og slitsom for meg, mye tårer, tristhet, angst og panikk... Sånn er det vel hvert eneste år på denne tiden men det er uansett like utmattende hver eneste gang! Syns det er alt for mye stress og styr og mas! Gaver som må kjøpes til mottakere som ikke ønsker seg noe som helst, det er ikke lett det! Men nå har jeg tynt ut noen ønsker fra den aller vanskeligste, kom bare med tre ønsker og hun skal få to av dem, så da blir hun helt sikkert glad:D

To lyspunkt har jeg heldigvis hatt! Det ene var en tur på aldershjemmet mitt på onsdag, superkoselig som alltid! Det andre var førjulsbesøk hos Bamse og Karamell i går, det ble faktisk brus/kaffe og julekaker men dog litt mer gående enn stillesittende, brusen var heller ikke rød men gul:p Men hva gjør vel det? det viktigste var at jeg fikk lov til å være der, hjelpe de litt, føle på tryggheten både de og stedet gir meg, slappe pittelitt av, føle den gode atmosfæren og få gode klemmer!<3

Juleaften blir forhåpentligvis pittelitt lettere for meg i år. Nå får jeg det både litt som jeg vil, og så får familien det som de vil om ettermiddagen/kvelden ved å ha meg der sammen med dem. Da blir forhåpentligvis alle, inkludert meg litt fornøyd når dagen er omme:)

_______________________

På TVen går CSI: NY, men jeg følger knapt med, jeg sikler nemlig på kameraer! Har så innmari lyst på et systemkamera som jeg kan ha med meg hele tiden! Har jo et veldig godt kamera på telefonen men den er ikke så lett å håndtere når jeg vil zoome og sånt og bare har en hånd ledig. Tenker her spesielt på de gangene jeg mater fugler, noe som egentlig skjer veldig ofte:p Har også et godt speilreflekskamera men det tar jo hele sekken når jeg har det med og da har jeg ikke plass til alt annet jeg MÅ ha med meg, sånn som strikketøy og/eller bok:p  Jeg har jo penger til det men så er det det at jeg har brukt så innmari mye penger på meg selv i det siste, eller, jo det har blitt en del, nye skoletter, ullpledd (dog på salg da), bøker osv. Ikke vet jeg hvor stor vits det er å vente til enten romjuls- eller nyttårssalget, er jo ikke sikkert og så vet jeg ikke om jeg klarer å vente såååååå lenge:p Er jo greit å ha noe jeg kan kose meg med nå i disse dagene da, er du ikke enig? :p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar