lørdag 26. desember 2015

Endelig!

Endelig er jeg kommet hjem til meg selv! Det har vært noen innmari tøffe og vanskelige dager hjemme hos mor og far. Lite frihet, folk rundt meg konstant, eneste fristedet jeg har hatt er når jeg har vært på badet, ikke engang på rommet jeg hadde fikk jeg være i fred, der bare braste folk inn uten engang å banke på... Grått hver eneste kveld har jeg også gjort, i det hodet har landet på puten har tårene presset seg ut og rent i store fosser... Men heldigvis har det vært bittelitt koselig også da, det hjelper men jeg er likevel veldig, veldig glad for at det er et helt år til neste gang!!

Heldigvis har jeg time hos Solstrålen på mandag, det er jeg veldig, veldig glad for!:D

Nå skal jeg bare prøve å slappe av, har vondt i beina så det er ikke så lett, men heldigvis er det en lat dag i morgen også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar