søndag 13. desember 2015

Desembers 2.uke er allerede omme

Og så er nok en uke omme!
Hva har skjedd denne uken? tja, si det! ikke så veldig mye egentlig. Jeg har hatt det veldig koselig på aldershjemmet mitt, spesielt på fredag! På tirsdag hadde jeg den beste stunden som går an å ha, jeg var nemlig på besøk hos Bamse og Karamell og knapt noe annet slår en stund med de to! 

Ellers har jeg hatt noen fryktelige netter, tror jeg egentlig bare har sovet godt en eller to netter, de andre nettene har vært smertefulle og vonde, noe flere av dagene også har vært... Skjønner ikke helt hva som skjer med beina mine, fra torsdag av har jeg hatt nesten intense smerter konstant, ikke gjorde jeg noe spesielt, uten å gå en del da. Men er det sånn at aktivitet fører til smerter? det virker ihvertfall sånn, får se hva Solstrålen sier til det i morgen.

Dagen i dag har ikke vært noe god! Ble spurt om å passe to prinsesser for noen dager siden men sa nei selv om jeg egentlig kunne, vil ikke at foreldrene skal vende seg til at jeg sier ja og slipper alt jeg har i hendene hver gang de spør. Har gått i den fellen før for noen andre barn og har ingen planer om å gå i den en gang til! Men denne gangen fikk jeg høre det, ikke av foreldrene men en annen altså, nå gjaldt det jo tross alt familie og de trengte jo hjelp når de spurte. Joda, jeg skjønner jo det, men det de skulle kunne de klare å fikse uten barnevakt, selv om jeg også ser at det hadde vært greit med barnevakt. Dessuten så syns jeg de også kan bruke andre i familien og ikke bare meg hver eneste gang, jeg er nemlig ikke den eneste som kan fungere som barnevakt! (selv om det er veldig koselig å få den tilliten av dem da!) Etter å ha vært både sint og lei meg etter telefonsamtalen, hatt et panikkanfall for julefeiringen og grått så øynene mine var hovne fant jeg ut at jeg måtte klarne hodet litt. Derfor passet det veldig bra med søndagsåpne butikker, ble til og med en liten snøkule med en skjønn ugle inni:D

I ettermiddag/kveld klarte jeg faktisk å ikke sovne! Jeg pakket nemlig inn julegaven til Solstrålen og det brukte jeg fryktelig lang tid på, perfeksjonisten i meg slo fullt ut!:p Hva hun får skal jeg heller fortelle en annen dag, men jeg kan si såpass at det er hjemmelaget, begge deler:p Pga av ferieavvikling har jeg time i morgen og så er ikke neste time før i romjulen, derfor får hun julegaven litt tidlig:p

Nå skal jeg ta sovemedisin og smertestillende og deretter skal jeg finne sengen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar