onsdag 16. desember 2015

irritert og lei av mas

Mas, mas, mas og atter mas!!!
Hvorfor må det være så mye mas hele tiden? Folk som vil ha meg hit og dit og gjerne flere ganger, hva med å ta turen til meg istedenfor? Hva med å la meg slippe å bruke flere timer på bussen for å komme dit du vil? Du har bil, bruk de 15, kanskje 20 min det tar og kom heller og hent meg om du absolutt vil ha meg på middag eller på julegrøt!! og hvorfor må jeg nesten alltid overnatte? kan du ikke bare kjøre meg hjem? jeg bor jo som sagt virkelig ikke så langt unna!!! jeg er 27år og foretrekker å sove i min egen seng, spesielt når vi bor i SAMME BY! Og når jeg sier nei, kan du ikke da bare ta et hint??? istedenfor å mase enda mer kan du bare ta et nei for et nei!? Bruk søndagen på å ta bussen frem og tilbake til meg, så skjønner du kanskje at det ikke er så innmari enkelt å være avhengig av kollektivtrafikken! da skjønner du kanskje at det ikke alltid er så interessant å komme hjem på middag om uken har vært lang og jeg er sliten! du er jo sliten du også, så da burde jeg i det minste få litt forståelse på akkurat det!

Som en kanskje skjønner så er jeg litt LEI av MAS fra enkelte personer!!!! måtte bare få det litt ut...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar