tirsdag 8. desember 2015

Et koselig lunsjbesøk!

Jeg har hatt en megakoselig stund hos Bamse og Karamell i dag! 
Supertravle som vanlig men jeg var så heldig at de hadde lunsjbesøk og dermed hadde de tid til meg også!:D De spiste lunsj og jeg drakk brus, fikk tilbudet om litt mat men jeg hadde spist frokost like før jeg dro ut til dem så jeg var ikke akkurat så veldig sulten.
Det aller, aller beste med besøket var de innmari gode klemmene jeg fikk av både Bamse og Karamell! Ekstra godt er det å få klemmer som virkelig har omsorg i seg! Neste lunsjbesøk skal bestå av kaffe, julebrus og julekaker, det lovet Bamse meg:D

Nå sitter jeg her og vurderer hva jeg skal ha til middag, jeg har noen rester fra i går men jeg har ikke noe tilbehør. Men det er veldig godt så jeg tro jeg må ta en dykkert i fryseren og se om jeg finner noe der som jeg kan bruke!

Ha en god kveld!<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar