mandag 28. desember 2015

Årets siste mandag

Det har vært en så fantastisk vakker dag her på Vestlandet i dag! Snø og sol, bedre blir det vel ikke på årets siste mandag!
Kameraet ble pakket ned slik at det kunne bli med meg til Solstrålen i dag. Siden jeg glemte å lese på lappen som hang hos Sangerinnen angående romjulen forrige mandag la jeg ikke trening inn i timeplanen min. Solen og det vakre vinterværet fristet mye mer enn treningen:p Men det ble ikke tatt så veldig mye bilder da, jeg møtte nemlig på mamma og vi endte opp med å gå på shopping sammen, noe som var veldig koselig:) Heldigvis er det meldt pent vær i morgen også, så kameraet blir liggende i sekken og håpet er at det blir mer brukt i morgen!

Nå sitter jeg og leser i dagboken, prøver å lage en positiv oppsummering av året som er på hell. Meeeen, det er ikke så veldig enkelt når jeg har over 100 sider å lese igjennom, har skrevet veldig mye med andre ord! Har bare kommet meg til april så dette kan nok ta litt tid:p

Håper du som leser dette har en god romjul!<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar