søndag 6. desember 2015

En dårlig uke er endelig over

Jeg kjenner at det er godt at denne uken er over nå! Uken har vært alt for lang, alt for mye angst, tårer, gråteanfall, smerter i beina og lite søvn... Heldigvis har jeg noen få positive ting å se tilbake på men akkurat denne uken tar det negative overhånd, dessverre. Angsten har gått skikkelig under huden på meg og ligger der og roter opp alt det som jeg ikke vil ha til overflaten... Den tar meg når jeg minst venter det og følger meg som en konstant skygge, sitter på skuldrene og drar meg ned i gjørmen. Hodet er fylt med fullstendig kaos, jeg gjenopplever fryktelig mye som jeg helst ikke vil gå igjennom flere ganger men jeg klarer ikke å stoppe det. Noe ser jeg klart mens andre ting forsvinner like fort som det kom men jeg får likevel følelsen fra det som skjedde... Når skal jeg egentlig få fred???

Ikke hjelper det så veldig at vi nærmer oss julaften for hver dag som går heller, jeg har ikke lyst til å feire jul med noen av de som skal være samme sted som meg, men sånn er det når det er opplegg med annethvert år...

Kjære gode Søvn, la meg få en god natt i natt!

Heldigvis har jeg time hos Solstrålen om 871 minutter!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar