fredag 19. oktober 2018

Dagen i dag ble ikke helt som planlagt!
Jeg fikk nemlig en telefon om den syke i familien, en telefon som overrasket meg veldig men som jeg også satte ekstremt stor pris på! For den som ringte tenkte faktisk på meg og syns at jeg måtte få denne beskjeden! Dermed endte det opp med et syke-besøk istedenfor yoga! Planen var å rekke yogaen også, men det var kø, kø, kø og enda mer kø, så bussen var nesten et kvarter forsinket når jeg hoppet av her hjemme, det var ikke så ille stor forsinkelse men den var stor nok til at jeg ikke hadde noen sjans til å rekke det, dessverre.

Jeg tror den syke satte pris på at jeg dukket opp, selv om det var uanmeldt! Det var litt sånn klein stemning der pga. en annen som også var på besøk, en jeg ikke har et så veldig godt forhold til. Men vi klarte nå og le litt, mulig det var litt vel falskt men samme det, latter er latter! iallfall i dette tilfellet! Dessuten kicket verktøykassen min inn i det jeg gikk inn i rommet, så jeg hadde Humlens øvelser i hånden og kunne bruke de om jeg hadde behov, det var godt å kjenne!

Vel hjemme sank jeg sammen i sofaen og her har jeg stort sett sittet siden! Gomlet litt sjokolade og chips og drukket litt julebrus, hihi!:p Nå skal jeg spise kvelds og så skal jeg etterhvert prøve å legge meg til en sånn noen lunde okay tid!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar