mandag 22. oktober 2018

La meg gjette!

Hmm, la meg gjette! Du skal vaske, du skal bake og du skal glede deg til jul! stemmer det? Butikkens blideste ansatte ser på meg og smiler, hun har nettopp skannet en flaske klor, et kilo mel, en pakke fersk rød gjær og en halvliter julebrus🙊 Hun hadde nesten helt rett, hun tok feil når det gjaldt vaskingen, det tar jeg en annen gang😝 Bakingen gikk fint, det ble 34 boller, jeg har bare spist fire av de enn så lenge da!

Utenom å bake har jeg sovet... beina klikket nemlig fullstendig, sannsynligvis pga været, og resultatet var at jeg bare sluknet! Som regel legger jeg meg til å hvile/sove på dagen, men innimellom så bare kobler kroppen min helt ut og jeg tror det har med smertene i beina å gjøre! Utkoblingen skjer stort sett når beina har intense smerter nemlig!

På onsdag skal jeg endelig kartlegges hos AFT-tiltaket! det blir spennende men jeg regner faktisk ikke med at vi kommer til å sitte igjen med noe mer enn hva vi gjorde i fjor når jeg også ble kartlagt!

Nå skal jeg glo på TV mens jeg prøver å koble ut beina, de har det nemlig ikke så veldig bra...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar