torsdag 4. oktober 2018

Yoga-torsdag

Som vanlig har jeg tilbrakt formiddagen i yogastudioet til Sommerfuglen! Det var en deilig time med fokus på akkurat det jeg trengte, nemlig skuldre, nakke og armer! Og til tross for at jeg har skikkelig gangsperr i skuldrene etter yogaen hos Humlen i går, så var det veldig deilig! Og ja, i tilfelle du lurer så kan du faktisk få gangsperr etter yin-yoga! Humlen hadde nemlig undersøkt dette og kunne fortelle meg at når man jobber lenge i yin-øvelser så begynner kroppen og skille ut en del dritt, det igjen kan føre til at man får gangsperr! Det som er kult med gangsperren er at øvelsen har funket på meg da! Så da er det verdt det, selv om det er skrekkelig vondt og våkne opp med!

Resten av dagen har vært rolig, beina klikket nemlig og ble fullstendig krakilske og hysteriske... Hvorfor er ikke godt å si, kanskje fordi jeg skal på AFT-tiltaket i morgen? godt mulig men umulig å si helt sikkert! Nå er det kakao, tv og strikking som står på planen før jeg skal legge meg om en liten stund!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar