lørdag 20. oktober 2018

Ikke så lurt!

Å skru på Macen 23.30 når man egentlig burde være på vei til sengs er aldri lurt! Men jeg hadde behov for å skrive litt i loggen til Humlen, og siden jeg ikke allerede har skrevet noe der i dag ville jeg gjør det nå!

Dagen i dag har vært skikkelig møkkete! Jeg har ikke hatt et eneste korn med energi, så jeg har brukt porsjonene for flere dager fremover, selv om jeg har gjort veldig lite da! Jeg trodde jeg endelig kunne få komme meg ovenpå nå som NAV-damen har godkjent avgjørelsen Humlen og jeg tok angående AFT-tiltaket! Men det ser ikke ut som om det var meningen likevel... Elvemonsteret fanget meg allerede i går og har nok ikke tenkt å gi slipp på meg helt med det første! Det er mye tanker som surrer i hodet mitt etter at jeg fikk vite om det syke familiemedlemmet i går, dessverre er mesteparten av det flashbacks fra når andre familiemedlemmer har ligget på sykehuset... En mager trøst er alderen da! dette er snakk om et menneske som har levd i mange, mange, mange tiår!

Men nå har jeg skrevet litt fra meg, så nå skal jeg gå og legge meg! Er dørgende trøtt og egentlig overklar for natten!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar