torsdag 11. oktober 2018

En solfylt torsdag

I dag har jeg som vanlig vært på yoga hos Sommerfuglen! Det var en veldig deilig time med mye foroverbøyinger og fokus både på hofter og skuldre og ja, akkurat det som min, og sikkert fleres kropper trengte! Når jeg gikk derfra dirret beina mine, så det var ingen tvil om de hadde jobbet på matten!

På vei hjem la jeg planer for resten av dagen, men når jeg kom hjem hadde jeg fremdeles dirrende bein! Så da fant jeg ut at fjellturen jeg hadde lyst til å ta fikk vente til en annen dag! Istedenfor laget jeg kakao og dro frem hagestolen sånn at jeg kunne sitte ute i den fantastiske solen og lese! Det var ekstremt deilig altså!

I morgen er det heldigvis helg! det er jeg innmari klar for! Nå derimot er det strikketøy og TV som står på planen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar