fredag 26. oktober 2018

For en dag!

Dette har vært den beste fredagen på ukevis!
Natten var ikke særlig bra, så den må vi bare se bort ifra, men resten av dagen derimot, den har vært helt fantastisk!


Jeg har jo som mål å komme meg opp på fjelltoppen min minst en gang i måneden i sommerhalvåret. Det har vært litt vanskelig nå i høst på grunn av alt regnet, jeg har nemlig ikke så særlig godt regntøy,  så jeg ender opp søkkvåt ganske fort! Men i dag derimot har solen skint fra skyfri himmel og dermed benyttet jeg anledningen til å komme meg til topps! Heldigvis så jeg en tom benk når jeg kom gående, det er nemlig aller best å ha en stund for seg selv der oppe! Det kom og gikk folk, men heldigvis gikk de fort igjen. Til slutt, etter å ha sittet der i nærmere 40minutter fant jeg ut at tiden var inne for å venne nesen hjemover igjen, det stod nemlig flere ting på dagens timeplan.


Det siste var fredagsyoga, ikke med Sommerfuglen men med en annen like fantastisk og dyktig yogalærer! Og den damen, hun kan trylle hun! Vi bare fløt igjennom timen og jeg holdt faktisk på å sovne når vi lå i havfruen med sofatrynene våre skvist ned i bolsteren! Timen ble avsluttet med min favoritt, nemlig viparita karani! Og når timen var over var det nesten som om jeg bare fløt ut derfra! Men det aller, aller, aller beste var at beina ble smertefrie, og nå, to timer etter at timen var over er de fremdeles frie for smerter! Først trodde jeg ikke helt på at det stemte, men når jeg kom hjem og de fremdeles var glade skjønte jeg at de endelig har fått en høyst etterlengtet pause!


Nå er det sofa, julebrus, potetgull og sjokolade! Bør også strikke litt, er snart i mål med et prosjekt som skal videre til en liten venn💗

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar