onsdag 24. oktober 2018

Forhåpentligvis i mål nå!

Da er kartleggingen endelig gjennomført! Jeg ble sendt til et annet sted enn der jeg var i AFT-tiltaket, for på et annet sted var det nemlig en som kunne gjennomføre jobpics med meg sånn at vi kunne få det ut av verden! Først møtte jeg hun som jeg hadde fått beskjed om å ta kontakt med, hun var på vei ut og hang først ikke helt med når jeg sa at jeg hadde en avtale med henne! Men så viste det seg at det var en annen dame som skulle gjøre dette med meg, så det var heldigvis ikke noe dobbelbookinger eller noe sånt!

Det viste seg at det var en ansatt som gjerne ville lære denne metoden, så hun fikk være med sånn at hun kunne lære litt! Jeg trodde det skulle ta eviglang tid å gjennomgå 189 bilder! Men det tok heldigvis ikke litt mer enn en time, inkludert mye prat! Jeg skulle kategorisere bildene etter 0, 1 og 2, 0 var uinteressant, 1 var litt interessert og 2 var interessert. Ca. 180 bilder havnet i 0-kategorien, mens de resterende havnet i 1-kategorien, det var fordi jeg var litt usikker i forhold til helsen min og valgte derfor å legge det i litt interessert-kategorien. Damene var heldigvis veldig forståelig og hadde ingenting i mot dette! Så pratet vi om bildene jeg hadde valgt og vi endte opp med fire mulige yrker, alle yrkene er jobber jeg kan gjøre selv med en full uføre fordi jeg ikke kan jobbe særlig mye! Så får vi se hva NAV-damen sier om dette når vi møtes igjen! Forhåpentligvis er hun fornøyd!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar