søndag 7. oktober 2018

Sukk!


Dagen i dag har vært helt pyton, mildt sagt! Tårene har bare rent og rent og rent, beina har hylt og skulderbladene har ult! jeg er fullstendig utslitt og jeg er IKKE klar for en ny uke! Det eneste som er positivt med at det er mandag i morgen er at jeg skal innom Humlen og må derfor droppe AFT-tiltaket! eller, jeg kan være der i 20minutter før jeg må gå igjen, men jeg har bestemt meg for at det vil jeg ikke! Det blir bare stress om jeg skal dra dit, være der i knappe 20minutter før jeg må dra igjen for å rekke og komme frem til avtalt tid hos Humlen! 

Jeg er veldig spent på hva hun kommer til å si altså! Hun fikk jo en veldig kort versjon på sms på fredag, så hun vet jo litt hva som er på gang da. På onsdag snakket vi om å ha et møte, så kanskje det er det vi ender opp med å bestemme oss for! 

Men nå må jeg bli ferdig å skrive, klokken er mye og jeg må prøve og legge meg før det blir alt for sent!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar