mandag 8. oktober 2018

Evig takknemlig og en slagplan i baklommen!

Humlen og jeg hadde en skikkelig god prat i dag! Vi har laget en slagplan for AFT-tiltaket og planen er at jeg ikke skal tilbake dit og jobbe, iallfall ikke med det første! NAV har jo på en måte det siste ordet, men i utgangspunktet så skal jeg ikke tilbake for arbeid! Å dra dit for kartlegging er helt greit! for selv om jeg gjorde det samme i fjor så ja vel, vi gir NAV det de vil ha! Vi må please de rett og slett! Jeg er så evig takknemlig for at Humlen er med og backer meg opp altså!

Tidligere i kveld sendte jeg en melding til NAV-damen min og bad henne om å ringe meg og at det hastet! Så da får jeg bare krysse fingrene og håpe at hun ringer i morgen! Huskelappen med stikkord er også laget sånn at jeg forhåpentligvis klarer å huske ting Humlen og jeg snakket om! Så nå er jeg veldig spent på hva hun kommer til å si! forhåpentligvis er hun veldig forståelsesfull og helt på Humlen og min sin side i hva vi har funnet ut av!

Nå er det strikketøy, litt kvelds, TV og en kopp varm kakao!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar