mandag 1. oktober 2018

Hei Oktober!

Shit! det er jo 1.oktober i dag jo! hvor ble september egentlig av? Jeg syns denne måneden har gått veldig fort altså! Men på en måte er det ganske greit siden kurset jeg måtte gå på nå endelig er over!

Dagen i dag har ikke vært helt sånn som de to siste mandagene har vært! Egentlig skulle jeg ha vært på det gørrkjedelige og meningsløse AFT-tiltaket jeg er blitt sendt på, men i dag ringte jeg og sa at jeg ikke orket å komme grunnet en helg med alt for lite søvn! Jeg tror ikke hun rådgiveren min var på jobb nå heller, for han jeg snakket med når jeg ringte, ringte meg opp igjen etter en liten stund og lurte på hvilke dager jeg har vært der etter at jeg startet! Det tyder på veldig lite kontroll syns jeg! Så dagen min har blitt tilbrakt i sengen og i sofaen, jeg stod nemlig ikke opp før klokken var tolv! hahaha! egentlig skulle jeg gå på tur, men verken kroppen eller beina var interessert!

Heldigvis skal jeg snart på yoga, det gleder jeg meg veldig til!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar