tirsdag 16. oktober 2018

En hyllest til en NAV-saksbehandler!

Jeg vil påstå at jeg har verdens beste NAV-dame! Iallfall en av de aller, aller beste!
Og hun er min femte saksbehandler på mitt tredje kontor, så jeg har vært borti en del av dem altså!

Så kjære, kjære NAV-dame!
Tusen hjertelig takk for at du møter meg på den måten du gjør! Tusen takk for at du er så lydhør! Du er villig til å lytte både til Humlen og til meg! Du overstyrer oss ikke fordi du vet at det vi gjør i behandlingen fungerer! Du lar meg være min egen spesialist og du setter deg virkelig inn i saker og ting! Det er veldig godt å ha en saksbehandler som det går an å snakke med når det er noe! Sånn som nå, når AFT-tiltaket ikke går som planlagt, det var ingen problem at jeg har gjort som jeg har gjort! Og du var absolutt helt enig i de beslutningene som Humlen og jeg har tatt i lag! Det var det rette og gjøre med tanke på helsen min! Og som du så fint sa så er ikke meningen med arbeidstrening at jeg skal bli verre! Du gjør en fantastisk jobb og jeg er virkelig, virkelig takknemlig for at det er du som er saksbehandleren min!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar