onsdag 17. oktober 2018

En god onsdag!

Dagens time hos Humlen var som vanlig veldig god!
Det var som vanlig mye, mye prat, det gikk i alt fra freeze-historier om fobier, drømmer om dansende skulderblad og sultne spill-monstre, yoga, NAV og en endelig beslutning der, triggere, ressurser og ja, mye mer! Tårer var det også mye av, men latteren var også tilstede!

En av tingene jeg liker veldig godt er at Humlen alltid går innom andre temaer når vi snakker om ting som er tøffe og vanskelige! Vi har aldri en time som kun består av såre, vanskelige, tøffe og tunge temaer! Hun er veldig flink til å vinkle samtalen innom ting som enten er koselige, morsomme, nerdete (vi kan være grådig nerdete altså!:p) eller spennende, ja, noen ganger kan vi til og med være gjennom alt det og!

NAV var vi som sagt innom, vi skal jo ha et møte i starten av desember, men i dag snakket Humlen og jeg om at vi kanskje skal se på om vi kan framskyte det litt! Å søke om uføre kan nemlig ta fryktelig lang tid og derfor er det lurt å starte så fort som mulig sånn at vi har søknaden inne før nyttår! Så på fredag skal jeg mase litt på AFT-tiltaket om når jeg skal kartlegges slik at det ikke draes ut i det uendelige!

Nå skal jeg spise en litt for sen kvelds! Årsaken til det er et møte jeg har vært på i kveld og jeg var dermed ikke hjemme før 21.45. Å komme hjem så sent fungerer virkelig ikke for meg, alt blir forskjøvet fordi jeg trenger å lande, noe som  tar litt tid dessverre!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar