fredag 12. oktober 2018

En lang uke

Uken startet med, eeh, en hastetime må det vel kunne kategoriseres som, faktisk min aller første hastetime, hos Humlen! Årsaken? jo, inkompetente AFT-tiltak-folk og dermed en kampklar psykolog!<3 Det var veldig gode 30minutter som gjorde at jeg så ting betraktelig lysere enn hva jeg gjorde før jeg gikk inn på kontoret hennes! Når jeg gikk ut derfra var ryggsekken min hundre kilo lettere, minst!

Tirsdagen gikk som vanlig til strikkeklubben, hvor det bare var mas og kjas, ingen bombe med andre ord! Om kvelden var jeg på en herlig yogatime hos Sommerfuglen, det var en blanding av vinyasa og myofascial release, noe hele kroppen min satte stor pris på!

På onsdag derimot skjedde det fryktelig lite! Planen var egentlig å dra til Bamse og Karamell, men siden solen uteble var jeg ikke i humør til å dra dit. Ikke hadde jeg klart å komme meg tidsnok opp heller! Om kvelden var jeg på nok en yogatime, dit hadde også ganske mange andre funnet veien, så studioet var ganske stappet, men Sommerfuglen klarte likevel å gi oss en god time på matten!

I går var jeg som vanlig på formiddagsyoga, når jeg kom hjem ville jeg egentlig gå på fjelltur! Men beina hadde andre planer, de ville ta det med ro! Så da inngikk vi et kompromiss og endte opp ute i solen og lese! Når solen forsvant bak et tre gikk jeg til butikken og kjøpte en is, for altså, det var jo sommer ute!

Dagen i dag har blitt brukt til litt behandling hos Rosen! Skulderbladene mine har jo ikke hatt det særlig greit de siste ukene, så da fant jeg ut at de fortjente en time hos henne! Det var smertefullt men også veldig godt! Jeg er innmari glad jeg har funnet Rosen altså! Hun har hjulpet meg grådig mye! Etter at jeg var ferdig hos henne tok jeg turen til byen, måtte ha litt godis og en smoothie! Godis ble det, smoothie derimot var det litt verre med! de har visst forsvunnet fra bystasjonen i løpet av de siste ukene...

Nå skal jeg bare sitte i sofaen og slappe av, har nedtelling til klokken er ti sånn at jeg kan legge meg, for jeg er grådig trøtt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar