fredag 12. februar 2016

Det ringte på døren!

Ja, det ringte på døren og det er ikke så veldig uvanlig egentlig, men for min del er det det. Iallfall når naboen har sluttet å komme på døren for mange, mange uker siden og klokken ikke er mer enn 10.51. 
Heldigvis og takk og lov for kikkehullet i døren min!
Jeg så i det og så en mann utenfor, han hadde noe rundt halsen så jeg tenkte han kom fra firmaet jeg leier hos eller noe sånt, derfor åpnet jeg. Men da presenterte mannen seg og sa at han var fra POLITIET og så dukket det opp to sivilkledde politimenn til. Årsaken til at de ringte på var at de var på jakt etter en mann, mulig han som bodde her før meg, de skulle nemlig levere et brev til ham, da fikk jeg "flashbacks" til nattpatruljen som går på tv, haha:p Det var iallfall ingen ved det navnet som bor i blokken så jeg kunne dessverre ikke hjelpe de, men istedet plapret jeg ivei om mulig hasjlukt og merkelige naboer, hahaha! De bare smilte, de er helt sikkert veldig vant til det, og så ble jeg oppfordret til å ringe politiet dersom jeg mistenkte ting, og så gikk de. Når jeg hadde lukket døren lo jeg godt, for jeg har ALDRI fått politiet på døren før, verken pga meg eller andre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar