tirsdag 23. februar 2016

Fullstendig utmattet og mortons nevrom på toppen av alt

Jeg er så hinsides lei! Utmattelsen har inntatt kroppen min fullstendig, hver eneste nerve, celle, muskel, ja, rett og slett alt i kroppen er utslitt! Ikke får jeg slappet skikkelig av og ikke får jeg hentet meg inn igjen. I tillegg har jeg frostrier som rir igjennom kroppen min, regner med at det er smertene og/eller utmattelsen som er årsaken, har hatt det før så det er ikke noe nytt egentlig. Ikke engang natten hjelper så veldig mye, ofte våkner jeg trettere om morgenen enn det jeg var når jeg la meg... I tillegg føles det ut som om hodet mitt eksploderer, det er så mye inni det som jeg ikke får ut, alt bare kræsjer på vei ut, eller så kommer det noe inn som stopper det som er på vei ut...

I tillegg har jeg sannsynligvis fått mortons nevrom i den ene foten min, yeeeh...! Sånn kort fortalt er det en nerveklump (eller noe sånt) mellom tåballene i foten, det er visst en ting man gjerne ser ved bruk av høyhælte og trange sko, på joggere og middelaldrene damer som går med sko som ikke passer skikkelig (det siste er hentet fra nettet:p). Sko som er trange og høyhælte er noe jeg knapt vet hva er, har bare tre par sko med høye hæler, bunadsskoene mine er ett av de:p (egentlig er de ikke noe høye om man sammenligner de med søsteren min sine sko f.eks:p) Solstrålen sa at det gikk an å gjøre noe med det men siden det bare har vært der i to uker ser vi det litt an, om det ikke går over skal hun sende meg til røntgen (eller mr eller noe sånt). Operasjon er mulig om nødvendig dersom det blir mer plagsomt og vondere, det håper jeg virkelig at jeg slipper!

Dagen i dag har ikke blitt brukt til så veldig mye fornuftig, bortsett fra å strikke da! Har kommet langt på arm nr.2 som jeg startet på i går, har økt opp til 72 av 90masker!:D Målet er som sagt å ha den ferdig til påske, satser på at det går men jeg har også iallfall èn bursdagsgave som må strikkes, så mulig genseren blir litt nedprioritert, om jeg får bestemt meg for hva jeg skal strikke da:p

Våren starter heldigvis offisielt på tirsdag da, mars er en måned med masse kjente bursdager, mange av mine gode hjelpere har bursdag denne måneden faktisk<3 Iallfall tre av lærerne mine fra ung.skolen har det, jada, jeg vet når alle har bursdag (vi fikk vite det av Musikeren på ung.skolen:p), + Solstrålen og flere i familien min, og siden jeg har elefanthukommelse er de blitt printet inn der for evig og alltid:p

Nå skal jeg spise det siste pizzastykket som ligger i kjøleskapet, hentet take-away på søndag nemlig:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar