søndag 14. februar 2016

Planen i dag var egentlig å være med en del av familien men natten ødela alt sammen for min del... Smertene i beina var ille hele natten igjennom, våknet utallige ganger og flere ganger gråt jeg når jeg våknet... Vi skulle ut på tur og så skulle vi spise middag i det fri et eller annet sted på veien, det var det som gjorde at jeg avlyste. Hadde vi skulle vært inne, sittet rundt et bord, spist, pratet, lekt på gulvet med barna og sånt hadde det vært annerledes. Da hadde jeg dratt, da hadde aktiviteten vært mer begrenset enn ute og dermed hadde jeg klart å takle smertene mer, sannsynligvis. Men når man er ute med småjentene er det alltid full aktivitet og tanter og onkler får IKKE lov å sitte i ro nei, da skal det lekes og tulles og man skal både klatre i trær og løpe etter sykler som raser avgårde!<3 

Istedenfor å være med dem sitter jeg innpakket i ullteppet mitt i sofaen, jeg fryser og har to hender som er isendes kalde, det er forsåvidt beina også. Men jeg har strikketøyet mitt heldigvis! Arm nr.1 er straks ferdig, har bare to runder igjen, så skal arm nr.2 på pinnene. Bolen som er "sekk-strikketøyet" må også få et par omganger, det er mye gøyere å strikke rette masker på rundpinne enn å drive å øke og styre på settpinner:p

I morgen har jeg heldigvis time hos Solstrålen igjen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar