lørdag 27. februar 2016

Hemmelige strikkerier og mislykket baking

Da er nok en lørdag snart omme, jeg har klart å holde hodet over vannet, iallfall delvis. En dag nærmere timen hos Solstrålen heldigvis:) Kanskje det til og med dukker opp en innkalling til Humlen denne uken? Det hadde isåfall vært veldig greit!! Nå har jeg jo ventet både sommer, høst og vinter på det... men sånn går det når det er mye hastesaker, da rykker vi "ikke-hastere" bakover i køen. Heldigvis hjalp det litt å treffe Bamse og Karamell på torsdag! Tror også sovemedisinen jeg kjøpte i går kan funke, ble jo ikke særlig trett, noe jeg hadde håpet på da. Men jeg sov i det minste uten å våkne for mange ganger og det er jo veldig greit! På pakken står det at man skal ta den en halvtime før sengetid, men i går gikk det over en time før jeg fant sengen. Tror også, uten å vite det helt sikkert, at jeg sovnet litt fortere enn vanlig, men siden jeg sjelden ser på klokken etter at lyset er slått av er det ikke så godt å si:p har allerede tatt kveldens pille så jeg burde legge meg nå istedenfor å skrive blogginnlegg:p

Fikk så lyst på brownies i dag så jeg kjøpte en sånn ferdigpose som bare skal blandes med egg, vann og smør. Men den var ikke noe vellykket i det hele tatt, havnet i bosset før den var kald til og med... mistenker at årsaken er egget, gått ut på dato for litt lenge siden, det gjør jo egentlig ingenting men dette egget var nok i overkant gammelt. Jaja, kjøpte en pakke gjær så jeg kan jo bake boller eller noe sånt i morgen istedenfor! Eller kanskje jeg rett og slett skal bake sjokoladekake? Det er det veldig lenge siden jeg har bakt! 

Utenom å bake har jeg strikket! Det får meg som regel til å slappe av, iallfall litt! Strikker på en hemmelighet som jeg nesten er ferdig med, fort og lite går kjapt, thihi! og på genseren min, der er arm nr.2 nesten ferdig, bolen går det litt sakte med da. Men satser på at genseren vil være ferdig til påske likevel:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar