lørdag 20. februar 2016

En livlig drøm!

Herlighet for en drøm jeg hadde her en eller annen natt denne uken! Den var så realistisk at jeg virkelig trodde at det hadde skjedd! Jeg drømte at Humlen, psykologen jeg skal begynne hos, ringte meg for å spørre om jeg ville ha en avbestillingstime litt senere på dagen. 
Min første tanke når jeg våknet var at jeg endelig hadde fått time hos Humlen og var veldig glad! Men gleden varte ikke så veldig lenge, jeg skjønte at det var en drøm og at jeg ikke hadde pratet med Humlen, annet enn i drømmen da. Likevel sjekket jeg telefonen min, det var jo en ørliten mulighet for at jeg hadde pratet med henne men at jeg var så trett at jeg ikke fikk det skikkelig med meg... men det var ingen innkommende, eller utgående, samtaler å finne...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar